Den 29-06-2018 kl. 10:30

SPILLEREGLER FOR 3-MANDS HOLD:

Der spilles efter Jyske 3-bold’s love & regler for 3-mands fodbold, regelsættet vil være til rådighed hos stævneledelsen.

Der må være 3 spillere + 2 reservespillere pr. hold. Der føres ikke resultatregnskab. Efter puljerne er færdigspillet vil der være samlet præmieoverrækkelse i form af erindrings-medalje til samtlige spillere. Disse foregår ved stævnelederkontoret.

Kommer et hold bagud med 3 mål eller mere må der indsættes en ekstra spiller på banen. Kommer et hold bagud med 6 mål eller mere må der indsættes yderligere en spiller på banen.

SPILLEREGLER FOR 5-MANDS HOLD:

Der spilles efter DFU’s regler for 5 mands fodbold, regelsættet vil være til rådighed hos stævneledelsen.

Der må være 5 spillere + 3 reservespillere pr. hold.

Der vil være medaljer til 1., 2. og 3. plads i alle rækker, derudover et sejrstrofæ til det vindende hold (1. plads) i hver række. I alle 5-mands rækker vil der derudover være erindringsmedaljer til alle andre deltagere uanset placering.

Kommer et hold bagud med 3 mål må der indsættes en ekstra spiller på banen. Kommer et hold bagud med 6 mål må der indsættes yderligere en spiller på banen. Kommer et hold bagud med 9 mål eller mere må der indsættes en ekstra spiller på banen.

Tidspunkter for præmieoverrækkelse og kamplængder for den enkelte række fremgår at spilleprogrammet.

SPILLEREGLER FOR 8-MANDS HOLD:

Der spilles efter DFU’s regler for 8 mands fodbold, regelsættet vil være til rådighed hos stævneledelsen.

Der må være 8 spillere + 3 reservespillere pr. hold. Spilletiden er forskellig for de enkelte rækker og fremgår af den enkelte række.

Der vil være medaljer eller personlige præmier til i alle rækker, derudover et sejrstrofæ til det vindende hold (1. plads) i hver række. Specielt for U10 8-mandsrækken er at der er medaljer til alle deltagende hold.

Tidspunkter for præmieoverrækkelse for den enkelte række fremgår at spilleprogrammet.

UDVISNINGER:

Advarsler (gult kort) giver 5 min. udvisning, dommeren tager tid. Rødt kort giver udvisning for resten af kampen og næste kamp.

SIKKERHED:

Alle spillere skal anvende benskinner, undladelse heraf medfører at spilleren udelukkes fra spillet indtil disse er frembragt. Dommeren påser at alle spillere bærer benskinner

OPSTILLING:

Førstnævnte hold i kampprogrammet stiller op i den ende hvor banen er markeret med banenummer og giver bolden op. I tilfælde af ens trøjefarve er det ligeledes førstnævnte hold som ifører sig overtrækstrøjer. Disse kan udleveres fra stævnelederhuset og skal bringes tilbage umiddelbart efter kampen.

POINTBEREGNING (Gælder ikke 3-mands hold):

Der gives 3 point for vunden kamp og 1 point for uafgjort. I tilfælde af pointlighed i puljekampe gælder følgende –

1. Målscore i Indbyrdes kamp(e) - (de hold som har samme antal point)

2. Målscore i samtlige kampe

3. Flest scorede mål

4. Lodtrækning

FINALER (Gælder ikke 3-mands hold):

I tilfælde af uafgjort i kvartfinaler, semifinaler, bronzekampe og finaler afgøres kampen ved straffespark. Der sparkes i første omgang 3 straffespark pr. hold, herefter – hvis der er behov – 1 straffespark pr. hold, til afgørelse har fundet sted.

ANKOMSTTILMELDING OG EVT. BETALING:

Vi beder alle hold om, straks ved ankomst, dog senest 15 min før spilletid om at melde sin ankomst i stævnelederkontoret. Her kan evt. udestående betaling for stævnet også afregnes.

Vi modtager meget nødig afbud, da det vil gå ud over hele turneringsplanlægningen. Skulle uheldet alligevel være ude og I bliver tvunget til at melde afbud vil der ikke ske tilbagebetaling af turneringsgebyr – og I bedes melde afbud hurtigst muligt til: Jesper Hansen på nummer: 25 45 17 06.

BOLDE TIL OPVARMNING:

Holdene bedes selv medbringe bolde til opvarmning, da ØGIF ikke har kapacitet til at forsyne alle deltagere med bolde.

OMKLÆDNING / BAD:

Foregår i klubhuset. Kapaciteten her er ikke særlig stor, så vi beder om at holdene ikke ”fylder” mere end højst nødvendigt. Vi opfordrer ligeledes til at holdene ankommer omklædt, da der vil være meget stor efterspørgsel på omklædningsfaciliteter i tidsrummet fra 08.30 – 10.00. Vi anbefaler at holdene medbringer deres effekter. Hvis de efterlades i omklædningsrummet sker det på eget ansvar.

SAMARITER:

Der vil være samaritervagt til stede under hele stævnet.

SPILLESTED:

ØGIF’s Idrætsanlæg, Fragevej 4, Ørslev, 4760 Vordingborg.

KIOSK:

Der vil som sædvanligt være etableret boder, så man kan forsyne sig med bl.a. Baguettes,

Pølser mm. – Øl/Vand – Kaffe/Te – Slik. Alt er til fornuftige priser, og vi beder derfor om at I ikke selv medbringer mad og drikke. Dette er, som ved alle andre stævner, er vigtig del af indtægtsgrundlaget.

Der vil i salgsteltet være lotteri med meget fine præmier som er åbent så længe lager haves.

Det vil være muligt at betale med kontanter og MobilePay.

BEMÆRK at klubben ikke længere modtager Dankort som betaling.

SPØRGSMÅL:

Evt. spørgsmål vedr. dette stævne kan rettes til

Jesper Hansen, Tlf.. 25 45 17 06 eller 22 87 85 38

Telefon under stævnet: 40 91 39 15

PS!!

Vi beder alle om, af hensyn til en smertefri afvikling, at være klar på banerne til de anførte tidspunkter.

Hjertestarter

Der findes hjertestarter ved Klubhuset, Fragevej 4 samt i Minihallen Rynkebjerg 7