Den 30-08-2016 kl. 17:08

Regler

PRAKTISKE OPLYSNINGER


SPILLEREGLER FOR 3-MANDS HOLD:
Der spilles efter Jyske 3-bold’s love & regler for 3-mands fodbold, regelsættet vil være til rådighed hos stævneledelsen.
Der må være 3 spillere + 2 reservespillere pr. hold. Spilletiden er 1 x 10 min. Der føres ikke resultatregnskab. Førstnævnte hold i programmet stiller kampleder til rådighed.
Efter puljerne er færdigspillet vil der være samlet præmieoverrækkelse i form af erindrings-medalje til samtlige spillere. Præmieoverrækkelsen foregår på banerne kl. 11.45.


SPILLEREGLER FOR 5-MANDS HOLD:
Der spilles efter DFU’s regler for 5 mands fodbold, regelsættet vil være til rådighed hos stævneledelsen.
Der må være 5 spillere + 3 reservespillere pr. hold. Spilletiden er 2 x 9 min. + 2 minutters pause mellem de to halvlege.
Der vil være personlige præmier til 1., 2. og 3. plads i alle rækker, derudover et sejrstrofæ til det vindende hold (1. plads) i hver række. I alle 5-mands rækker vil der derudover være erindringsmedaljer til alle andre deltagere uanset placering. For hold der når frem til semifinalen vil der være fælles præmieoverrækkelse som følger:


For U8: kl. 14.00 foran stævnelederkontoret.
For U9: kl. 15.45 foran stævnelederkontoret.
For U10: kl. 17.20 foran stævnelederkontoret.

For alle andre hold gælder det at der kan hentes erindringsmedaljer ved stævnelederkontoret når holdet er færdig med at spille

SPILLEREGLER FOR 8-MANDS HOLD:
Der spilles efter DFU’s regler for 8 mands fodbold, regelsættet vil være til rådighed hos stævneledelsen.
Der må være 8 spillere + 3 reservespillere pr. hold. Spilletiden er 2 x 10 min. + 2 minutters pause mellem de to halvlege.
Der vil være personlige præmier til 1., 2. og 3. plads i alle rækker, derudover et sejrstrofæ til det vindende hold (1. plads) i hver række.
Der vil være fælles præmieoverrækkelse ved stævnelederkontoret som følger:

For U13: kl. 13:15 foran stævnelederkontoret.
For U11: kl. 16:45 foran stævnelederkontoret.
For U15-U17 (piger): kl. 19:00 foran stævnelederkontoret.

UDVISNINGER:
Advarsler (gult kort) giver 5 min. udvisning, dommeren tager tid. Rødt kort giver udvisning for resten af kampen og næste kamp.


SIKKERHED:
Alle spillere skal anvende benskinner, undladelse heraf medfører at spilleren udelukkes fra spillet indtil disse er frembragt. Dommeren påser at alle spillere bærer benskinner.

OPSTILLING:
Førstnævnte hold i kampprogrammet stiller op i den ende hvor banen er markeret med banenummer og giver bolden op. I tilfælde af ens trøjefarve er det ligeledes førstnævnte hold som ifører sig overtrækstrøjer. Disse kan udleveres fra stævnelederhuset og skal bringes tilbage umiddelbart efter kampen.


POINTBEREGNING (Gælder ikke 3-mands hold):
Der gives 3 point for vunden kamp og 1 point for uafgjort. I tilfælde af pointlighed i puljekampe gælder følgende –
1. Målscore i Indbyrdes kamp(e) - (de hold som har samme antal point)
2. Målscore i samtlige kampe
3. Flest scorede mål
4. Lodtrækning


FINALER (Gælder ikke 3-mands hold):
I tilfælde af uafgjort i kvartfinaler, semifinaler, bronzekampe og finaler afgøres kampen ved straffespark. Der sparkes i første omgang 3 straffespark pr. hold, herefter – hvis der er behov – 1 straffespark pr. hold, til afgørelse har fundet sted.


ANKOMSTTILMELDING OG EVT. BETALING:
Vi beder alle hold om, straks ved ankomst, dog senest 15 min før spilletid om at melde sin ankomst i stævnelederkontoret.
Hvis der ikke er betalt holdgebyr på forhånd kan det gøres via netbank –
Reg. Nr. 6220 Kto. 1105137 - eller efter aftale ved ankomst, i så fald bedes dette ske ved tilmeldingen
.
Prisen for 3-mands hold er 300,00 kr.
5-mands hold er 400,00 kr.
8-mands hold er 500,00 kr.
Vi modtager meget nødig afbud, da det vil gå ud over hele turneringsplanlægningen. Skulle uheldet alligevel være ude og I bliver tvunget til at melde afbud vil der ikke ske tilbagebetaling af turneringsgebyr – og I bedes melde afbud hurtigst muligt til: Jesper Hansen på nummer: 25 45 17 06.


BOLDE TIL OPVARMNING:
Holdene bedes selv medbringe bolde til opvarmning, da ØGIF ikke har kapacitet til at forsyne alle deltagere med bolde.


OMKLÆDNING / BAD:
Foregår i klubhuset. Kapaciteten her er ikke særlig stor, så vi beder om at holdene ikke ”fylder” mere end højst nødvendigt. Vi opfordrer ligeledes til at holdene ankommer omklædt, da der vil være meget stor efterspørgsel på omklædningsfaciliteter i tidsrummet fra 08.30 – 10.00. Vi anbefaler at holdene medbringer deres effekter. Hvis de efterlades i omklædningsrummet sker det på eget ansvar.


SAMARITER:
Der vil være samaritervagt til stede under hele stævnet.


SPILLESTED:
ØGIF’s Idrætsanlæg, Fragevej 4, Ørslev, 4760 Vordingborg.


KIOSK:
Der vil som sædvanligt være etableret boder, så man kan forsyne sig med bl.a. Baguettes, Pølser mm. – Øl/Vand – Kaffe/Te – Slik. Alt er til fornuftige priser, og vi beder derfor om at I ikke selv medbringer mad og drikke. Dette er, som ved alle andre stævner, er vigtig del af indtægtsgrundlaget.
Der vil i salgsteltet være lotteri med meget fine præmier som er åbent så længe lager haves.
Det vil være muligt at betale med kontanter, Dankort og MobilePay.


SPØRGSMÅL:
Evt. spørgsmål vedr. dette stævne kan rettes til
Stig Jannerup, Tlf. 20 41 61 60
Jesper Hansen, Tlf. 25 45 17 06
Telefon under stævnet: 40 91 39 15


PS!!
Vi beder alle om, af hensyn til en smertefri afvikling, at være klar på banerne til de anførte tidspunkter

 

Fordeling af hold på banerne er:
U7: Pulje 1 spiller på bane 1
U7: Pulje 2 spiller på bane 2
U7: Pulje 3 spiller på bane 3
U8: Pulje 4 spiller på bane 4 + bane 4,5,6,7 fra kvartfinalerne
U8: Pulje 5 spiller på bane 5 + bane 4,5,6,7 fra kvartfinalerne
U8: Pulje 6 spiller på bane 6 + bane 4,5,6,7 fra kvartfinalerne
U8: Pulje 7 spiller på bane 7 + bane 4,5,6,7 fra kvartfinalerne
U9: Pulje 8 spiller på bane 8 + bane 8,9,10,11 fra kvartfinalerne
U9: Pulje 9 spiller på bane 9 + bane 8,9,10,11 fra kvartfinalerne
U9: Pulje 10 spiller på bane 10 + bane 8,9,10,11 fra kvartfinalerne
U9: Pulje 11 spiller på bane 11 + bane 8,9,10,11 fra kvartfinalerne
U10: Pulje 12 spiller på bane 4 + bane 4,5 fra semifinalerne
U10: Pulje 13 spiller på bane 5 + bane 4,5 fra semifinalerne
U11: Pulje 14 spiller på bane 12
U13: Pulje 15 og Pulje 16 spiller på bane 12
U15-U17 (piger): Pulje 17 spiller på bane 12

 

Hjertestarter

 

Der findes hjertestarter ved Klubhuset, Fragevej 4 samt i Minihallen Rynkebjerg 7