Vi er desværre kommet til at skrive et forkert tidspunkt til gå/løb og crossrun i skoven. Vi starter kl. 17.30- ligesom vi plejer.

2012 Mandag

Der er 12 billeder i alt i dette galleri

2012 Onsdag

Der er 18 billeder i alt i dette galleri

2012 Torsdag

Der er 11 billeder i alt i dette galleri

2012 Lørdag

Der er 25 billeder i alt i dette galleri

2013 Festuge mandag

Der er 18 billeder i alt i dette galleri

2013 Festuge tirsdag

Der er 25 billeder i alt i dette galleri

13 Festuge lørdag

Der er 9 billeder i alt i dette galleri

2013 Festuge onsdag

Der er 16 billeder i alt i dette galleri

14 Festuge

Der er 24 billeder i alt i dette galleri

13 Festuge torsdag

Der er 14 billeder i alt i dette galleri

13 Festuge fredag

Der er 16 billeder i alt i dette galleri

2012 Fredag

Der er 13 billeder i alt i dette galleri

2012 Tirsdag

Der er 9 billeder i alt i dette galleri

Den 16-11-2011 kl. 16:19

 

Vordingborg Festuge og Ørslev Fodbold.

 

Ørslev Fodbold har nu i en hel del år, faktisk fra 1998 – dvs. 16 år, deltaget som ”fast” samarbejds-partner for festugekommiteen.

 

Opgaven består i :

 

  • At levere arbejdskraft til opstilling og nedtagning af den store scene.
  • At levere arbejdskraft til opstilling og nedtagning af lyd og lys på store scene samt etablering af mixerfaciliteter på festpladsen
  • At levere arbejdskraft til aflæsning - til scenen - af transporter med udstyr fra de enkelte bands.
  • At levere arbejdskraft til omrokeringer af udstyr på scenen i forbindelse med sceneskift.
  • At levere arbejdskraft til tømning af scene for udstyr - til transporter - efter koncert.
  • At levere arbejdskraft til opstilling og nedtagning af ekstra borde og stole ifb. med sildebord lørdag

 

Som ”betaling” for at udføre ovenstående har vi tilladelse til opstilling af et antal boder på fest-pladsens område, det udnytter vi til at stille bamseboder, glimmerboder og fiskedam op. Over-skuddet ved disse aktiviteter går ubeskåret til Ørslev Fodbold. Derudover ansøger vi om tilskud til driften i Ørslev Fodbold i det evt. overskud som festugekommiteen kan præstere når regnskabet er gjort op.

 

Dette er en ordning som vi og festugekomiteen er meget tilfredse med, den ”sikrer” os en indtægt uanset hvordan regnskabet i Festugen falder ud.

 

Det er vores indtryk at komiteen er meget tilfredse med måden vi løser opgaverne på, og vi høster stor ros for vores indsats.

 

Det siger sig selv at det er alle de frivillige hjælpere vi bruger som skal have roserne, da det jo er dem som udfører det praktiske arbejde. Vi ”bruger” ca. 125 frivillige hjælpere for at løse opgaverne, et antal som vi er utroligt stolte af at kunne mobilisere, det er rigtig god opbakning til de opgaver vi påtager os.

 

Vi er en gruppe som står for den overordnede planlægning og den praktiske udførelse.

 

Claus Larsen, Helle Nielsen og Arne Nielsen sørger bl.a. for:

  • At udfærdige ansøgninger før og efter festugen
  • At skaffe materiel og materialer
  • At indkøbe lodder – bamser – glimmer – oppusteligt mm.
  • At skaffe frivillige hjælpere og lave vagtplaner
  • At skaffe lagerplads og etablere lager
  • At udlevere og indsamle pengekasser dagligt
  • At fungere som ”problemknusere” når der måtte være behov.

 

Hans Børge Hansen

  • Alle opgaver for daglig drift af Bamsevogn + fiskedam i Algade

 

Helle Nielsen

  • Alle opgaver for daglig drift af Bamsevogn ved Max Bank og Din Tøjmand

 

Helle Nielsen

  • Alle opgaver for daglig drift af Bamsevogn / ”Glimmervogn” / Oppusteligt på Ruinterrænet

 

Arne Nielsen

  • Serviceopgaver i forhold til Scenepersonel hver eftermiddag/aften

 

Claus Larsen

Formand for aktivitetsudvalget i Ørslev fodbold.

Hjertestarter

 

Der findes hjertestarter ved Klubhuset, Fragevej 4 samt i Minihallen Rynkebjerg 7